Кошик
200 відгуків

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Додаткова інформація про доставку та оплату: Передоплата обов’язкова, веземо товар спеціально для Вас . Передоплата береться як гарантія того, що ви заберете товар на пошті. Сума передоплати віднімається від кінцевої вартості товару. Товар резервується тільки після зробленої передоплати.(Після оплати обов’язково повідомити менеджера про оплату, надіславши скрін або фото квитанції. В іншому разі ми не зможемо перевірити вашу оплату та віддати замовлення в роботу) Ціна фіксується на момент замовлення. Якщо покупець відмовився від товару, який немає дефектів - передоплата не повертається, оскільки є гарантією відшкодування витрат, понесених продавцем на транспортування. Якщо товар ще не відвантажений зі складу і покупець відмовляється від товару - повертається 50% передоплати (можливо в перші 12 годин після підтвердження замовлення). Усі транспортні витрати сплачує покупець.(У разі гарантійного випадку покупець сплачує транспортування товару до сервісного центру) Усі витрати, пов'язані з поверненням/обміном товару, несе покупець. ---------------------------------------------------------------------------- Умови повернення для товарів неналежної якості Повна сума замовлення повертається покупцеві на банківську карту, при отриманні даного товару компанією або товар змінюється за рахунок компанії якщо брак виявився відразу. Якщо брак виявився в процесі експлуатації, то виріб ремонтується або змінюється при неможливості ремонту (рішення приймає сервісний центр) Для здійснення гарантії товар має бути відправлений до сервісного центру в оригінальній (заводській) упаковці. Хто сплачує зворотну доставку? Якщо повернення/обмін відбувається через неналежну якість або невідповідність товару замовлення, доставка здійснюється за рахунок магазину, в іншому випадку транспортні послуги оплачує покупець. У кожній конкретній ситуації наш підхід до клієнта індивідуальний, і приймається рішення, що максимально задовольняє обидві сторони. Як і коли я отримаю свої гроші? Кошти при поверненні товару, повертаються відповідно до способу оплати за замовлення. Обмін товару чи повернення коштів проводиться протягом 1-3 робочих днів із моменту надходження до нас поверненого товару.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner